5.11.2014

Monday

image1

image2

Joka aamu herätyskello soi kello 6:30 ja mulla kestää noin 5 minuuttia kerätä itteni sägystä kylppäriin jossa laitan itteni valmiiks kouluun. Noin 7:10 kiputtelen alakertaan jossa teen itteleni eväät kouluun ja syön samalla aamiaisen.

7:40 Kaitlyn ajaa meiän pihalle ja ottaa mut kyytin josta lähetään kouluun joka alkaa 7:50.

image4

Koulussa mulla on spanish, photography, algebra, us history, cooking and conditioning ja american literature. Lunch syödään keskellä us historian tuntia eli mennään tunnille 30 minuutksi, syödään ja tullaan takasin tunnille 25 minuutiksi. Joka päivä toistuu sama rutiini. Lokerolle, tunnille, lokerolle, tunnille... Oon ruvennu tykkäämään koulusta tosi paljon tänä aikana mitä oon täällä ollu eikä mun oo tarvinnu stressata kokeista ja testeistä. Kaikki tunnit on mulle suht helppoja ja ainoa tunti mikä joskus tuottaa päänvaivoja on american lit. Luetaan siellä paljon vanhoja tekstejä joista välillä en ymmärrä sanaakaan mutta google kääntäjä toimii mun kaverina tällä tunnilla.

image1

image3

image5

Koulu loppuu 2:37 ja kotiin pääsen noin 3:00 aikaan parkkipaikan ruuhkan takia (matka kestää n.3min). Kotiin päästyä syödään päivällinen melkein heti ja sen jälkeen rupeen tekemään läksyjä. Mulla on onneksi vain 3 ainetta josta voi tulla kotitehtäviä mutta pahin on ehottomasti matikka. Asiat on helppoja (samoja mitä käytiin 8-luokalla) mutta tehtäviä tulee kotiin noin 50 joka päivä. Kaikkiin koulujuttuihin menee helposti 1-2 tuntia päivässä.

image6

Saatiin juoksumatto viime keskiviikkona ja oon sitä käyttäny melkein päivittäin. Juoksen/kävelen/hölkkään 30-45 minuuttia ja samalla kuuntelen musiikkia.

image3

Illalla katoin vielä Dancing with the stars ja samalla valmistauduin nukkumaan menoon ja tänään päätin myös valmistaa tiistain lounaan etukäteen. Jo kello 9:00 siirryn yläkertaan ja omaan huoneeseen jossa joko jatkan telkkarin katsomista tai luen vielä hetken ja noin 9:30 sammutan valot ja rupeen nukkumaan.


Ronja

6 kommenttia:

  1. Oi Ronja, aivan ihana postaus!! :-) ♥︎

    VastaaPoista
  2. OI vitsit, kiva lukee tämmöstä sun perus arkee!! <3 miss you buddy

    VastaaPoista
  3. Hyvän maanantain oot valinnu ;) mut ihana oli lukee tätä ja kuulla sun arjesta!

    VastaaPoista