4.8.2014

Yllätysläksiäiset

Lauantaina vietin mun yllätysläksiäisiä kavereiden kanssa. Vaikka yks mun kavereista (tiiät kyllä kuka xD) lipsautti tosta illasta mulle vahingossa koko juttu tuli mulle silti ihan puun takaa. Kameraa mulla ei ollut mukana mutta tässä muutamia kuvia, jotka on kerätty kavereiden puhelimista. Oli ihan super kivaa ja kiitos ihan hirveesti kaikille jotka oli mukana!

image

2014-08-02 07.53.19 1

image-7

image-3

Ensimmäiset heipat onkin jo sanottu ja täytyy sanoa, että fiilikset on tosi epätodelliset. Aika vaan kuluu ja lähtöön on enää vähän yli viikko eli 8 päivää. Jokaiselle päivälle löytyy jotain ohjelmaa eli kiirettä pitää. Oon kuitenkin tosi innoissani lähdössä ja muiden jo kotiutuneiden vaihtareiden kuvat ja kuulumiset lisää innostuneisuutta vielä enemmän. Nyt vielä nautin viimeisistä päivistä Suomessa ja viettän mahdollisimman paljon aikaa kavereiden ja perheen kanssa. Seuraavan kerran tänne palailen luultavasti lähdön lähentyessä ja pakkausten merkeissä.


Ronja

1 kommentti: